مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-19سياسي

نکات ایمنی نصب تجهیزات برقی در خیمه های عزای حسینی رعایت شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مسئولان امر، رعایت نکات ایمنی نصب تجهیزات برقی را در دستور کار جدی قرار داده و حتما از متخصصان برای این منظور استفاده کنند.

- طاهر کیامهر در این زمینه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) افزود: هیأت های مذهبی در هنگام برپایی چادرها و خیمه های عزاداری اهل بیت (ع) ضمن رعایت حریم شبکه های برق از نصب علم و پرچم های عزا بر روی شبکه ها، پایه ها و تأسیسات برق خودداری کنند.

وی ادامه داد: برای تأمین برق خیمه های عزاداری و مساجد در ایام محرم حتماً از متخصصان برق استفاده شود و نباید فراموش کرد صعود از پایه ها و تأسیسات برقی بسیار خطر آفرین است لذا توصیه می کنیم برای نصب بنر یا پرچم های عزاداری به هیچ عنوان از پایه ها و تأسیسات برقی استفاده نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه استفاده از کابل ها و وسایل فرسوده بیشترین میزان برق گرفتگی و آتش سوزی را به دنبال دارد بنابراین متولیان هیأت های عزاداری در ماه محرم به منظور برق دار کردن محل برگزاری مراسم از وسایل و کابل های فرسوده استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ایمنی نصب تجهیزات برقی در خیمه های عزای حسینی رعایت شود

نکات ایمنی نصب تجهیزات برقی در خیمه های عزای حسینی رعایت شود