مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-09اقتصادي

انجام 933 مورد بازرسی از اصناف شهرستان شفت


فرماندار شفت از انجام 933 مورد بازرسی از اصناف شهرستان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: رصد مستمر قیمت ها در کنترل بازار مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان شفت اظهار کرد: انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو خواهد شد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه با اولویت بندی، صنوف مورد بازرسی قرار گیرند، افزود: بر همین اساس دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار در خط مقدم این تحول بزرگ قرار داشته و باید با تمام توان در بحث نظارت بر قیمت ها و رصد بازار به وظایف خود عمل کرده و ایفای نقش نمایند.

وی با بیان اینکه رصد مستمر قیمت ها در کنترل بازار مؤثر است، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت گیرد.

فرماندار شفت بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر تاکید کرد و گفت: با آغاز ایام تعطیلات تابستان و برقراری آرامش و امید در بین مردم نظارت دقیق بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 933 مورد بازرسی از اصناف شهرستان شفت

انجام 933 مورد بازرسی از اصناف شهرستان شفت