مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13بين الملل

تصویری که حقیقت اوکراین را لو داد!


رسانه ها تصویری از رییس جمهور اوکراین در نشست سران ناتو در لیتوانی منتشر کردند که به شکلی نمادین، جایگاه و شکل رابطه اوکراین با اعضای ناتو را نشان می دهد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، بزرگ ترین ائتلاف نظامی جهان روز سه شنبه و چهارشنبه در شهر ویلینیوس، پایتخت لیتوانی برگزار شد؛ گرچه گفته شد طیف وسیعی از موضوعات از جمله تداوم کمک نظامی به اوکراین، محور اصلی گفت وگوهای سران 31 کشور عضو است، در عمل اما مثل 17 ماه گذشته از آغاز جنگ و درگیری ها در اوکراین، مسئله اوکراین و نحوه مقابله با پیشروی های روسیه کانون اصلی این نشست بود.

پیام روسیه به نشست ناتو ساعاتی پیش از آغاز رسمی نشست سران ناتو، رسانه های اوکراینی اعلام کردند پهپادها و موشک های ارتش روسیه بار دیگر با حملاتی سنگین زیرساخت های کی یف، بندر اودسا، و خرسون را هدف قرار دادند.

حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین از ماه ها پیش آغاز شده، اما حملات بامداد سه شنبه پیامی آشکار به برگزاری نشست سران ناتو بود که نحوه مقابله با روسیه و حمایت از ارتش اوکراین، مهمترین موضوع آن بود.

ارتش روسیه در ماه های اخیر راهبرد و تاکتیک خود را در میدان جنگ تغییر داده و با حملات موشکی و پهپادی گسترده، زیرساخت های اوکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری که حقیقت اوکراین را لو داد!

تصویری که حقیقت اوکراین را لو داد!