مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-22سياسي

نذر خون ارادتی خالصانه به ساحت ابا عبدالله الحسین(ع)


پویش اهداء خون به دلیل نیاز مبرم بیماران و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان در گلستان آغاز شد.

- ایسنا/گلستان پویش "اهداء خون" به دلیل نیاز مبرم بیماران و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری با شعار "اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان" در گلستان آغاز شد.

نذر خون پویشی حسینی است که هر ساله در ماه محرم با مشارکت دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) با هدف کمک به بیماران نیازمند فراگیر می شود و بسیاری از عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) به یاد خون های پاک ریخته شده در کربلا، خون خود را برای کمک به بیماران اهدا می کنند.

آغاز ماه محرم فرصتی را به مردم خیر و نوع دوست می دهد تا هرکس با هر توان نذری را برای این ماه ادا کند، یکی با نذر اطعام، دیگری با کمک به مستمندان و عده ای هم با نذر خون به بیماران نیازمند کمک می کنند و این سنت پسندیده در سال های اخیر پررنگ تر شده و مورد استقبال عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفته است.

اهدای خون به نوعی صدقه جاریه و زکات سلامتی است و افراد نیک اندیش با آغاز ماه محرم تا اربعین برای اهدای خون به مراکز منتخب خونگیری مراجعه می کنند و عزاداران حسینی در استان مرکزی نیز ترویج کننده این سنت حسنه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر خون ارادتی خالصانه به ساحت ابا عبدالله الحسین(ع)

نذر خون ارادتی خالصانه به ساحت ابا عبدالله الحسین(ع)