مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-16پزشكي

ضرورت تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت با رویکرد سلامت در دوران سالمندی


مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در نخستین نشست هم افزایی فرهنگی در حوزه ارتقای سلامت ملی با تمرکز ویژه بر سلامت سالمندی، گفت: - مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در نخستین نشست هم افزایی فرهنگی در حوزه ارتقای سلامت ملی با تمرکز ویژه بر سلامت سالمندی، گفت: همکاری با جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در ارتقای سلامت جامعه موجب هم افزایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست هم افزایی فرهنگی در حوزه ارتقای سلامت ملی با تمرکز ویژه بر سلامت سالمندی با حضور دکتر حمید حمزه زاده، رییس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیران فرهنگی این واحد و دکتر فرشید رضایی، مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و هیأت همراه در سازمان دانشجویان این واحد جهاددانشگاهی برگزار شد.

دکتر فرشید رضایی، مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در این نشست، ضمن ابراز خرسندی به سبب آغاز همکاری در حوزه سلامت به ویژه سلامت سالمندان، بیان کرد: با توجه به ظرفیت مطلوب جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، امکان همکاری برای تربیت سفیران سلامت دانشجویی در این حوزه از سلامت دیده می شود.

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت این مشارکت بین سازمانی در موضوع سلامت سالمندی را امیدبخش دانست و بر ضرورت تشکیل کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت با رویکرد سلامت در دوران سالمندی

ضرورت تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت با رویکرد سلامت در دوران سالمندی