مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-30سياسي

بیانیه کانون قرآن دانشگاه علامه طباطبایی در پی هتک حرمت به قرآن


کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی در بیانه ای هتک حرکت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم و خواستار واکنش دوستداران قرآن در سراسر جهان نسبت به اقدام موهن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه ای صادر و در آن ضمن محکومیت این اقدام شنیع از تمام دوستداران قرآن در سراسر جهان خواسته است تا نسبت به این اقدام واکنش نشان دهند.

متن این بیانیه در ادامه آمده است؛ بسم الله الرّحمن الرّحیم وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِین وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا (اسراء/82) اخیراً تظاهرات ضد اسلامی به وسیله گروه های راست گرای افراطی برگزار و در شهر مالمو در کشور سوئد یک جلد قرآن کریم آتش زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به وسیله گروه های راست گرای افراطی مورد وهن واقع شد.

آنچه این انسان نماهای افراطی از آن خوب آگاه هستند و آنان را به این کار وادار کرده این است که اسلام با بیش از 1400 سال ریشه و اصالت الهی، در حال گسترش در قلب کشورهای کفر است! اما آنچه از آن غفلت ورزیده اند، این است که توهین به کتب مقدس، عامل دوری و نفرتِ انسان های آزاده جهان، از توهین کنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون قرآن دانشگاه علامه طباطبایی در پی هتک حرمت به قرآن

بیانیه کانون قرآن دانشگاه علامه طباطبایی در پی هتک حرمت به قرآن