مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13اجتماعي

به دنبال معرفی اراک به عنوان شهر تالابی هستیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: تالاب میقان اراک جزو 8 تالاب دارای برنامه جامع مدیریت زیست بومی با 6 هدف جامع است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: تالاب میقان اراک جزو 8 تالاب دارای برنامه جامع مدیریت زیست بومی با 6 هدف جامع است.

یوسف یوسفی 22 تیرماه 1402 در نشست مطبوعاتی با محوریت بحران های زیستی تالاب میقان اراک، اظهار کرد: تالاب میقان اراک جزو 8 تالاب دارای برنامه جامع مدیریت زیست بومی با 6 هدف جامع است و مدیریت آن یک موضوع فرابخشی قلمداد می شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این برنامه هرساله اعتباراتی اختصاص می یابد، افزود: ارتباطات، آموزش مشارکت و آگاهی افزایی، از اهداف مهم برنامه سیپا در کل دنیاست و امسال این برنامه به موضوع آموزش جوامع محلی تاکید بسیار دارد بر همین اساس، برگزاری همایش بحران های زیست محیطی تالاب، پیرو این آموزش در نظر گرفته شده و کنوانسیون رامسر به منظور حفاظت از منطقه، آموزش جوامع محلی را امری مهم می داند.

یوسفی، محور مقالات ارسالی، ایده های نوآورانه، خلاقانه و دانش بنیان در حوزه تالاب به این همایش را شامل فناوری های نوین و هوشمندسازی در بستر تالاب میقان، پایش، کنترل و کاهش آلودگی آب، خاک و هوا، تنوع زیستی، پوشش گیاهی و گردشگری پایدار تالاب، هوشمندسازی در بستر تالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال معرفی اراک به عنوان شهر تالابی هستیم

به دنبال معرفی اراک به عنوان شهر تالابی هستیم