مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-03سياسي

توزیع بیش از 80 هزار پرس غذا در حاشیه شهر مشهد


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی گفت: در دهه ولایت بیش از 80 هزار پرس غذا بین ساکنان حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر رییسیان زاده اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و به همت بنیاد کرامت رضوی، خدمات گسترده ای در شهر مقدس مشهد ارائه می شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی گفت: یکی از طرح های خدمت رسانی بنیاد کرامت رضوی در دهه ولادت و عید سعید غدیر، طبخ غذا و اطعام گسترده در سراسر کشور است که به همت کانون های خدمت رضوی و با مشارکت خیران انجام و صدها هزار نفر از مردم عزیز کشورمان اطعام می شوند.

وی افزود: مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی نیز در قالب این طرح، اطعام گسترده مجاوران حضرت رضا (ع) در مناطق حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارد و در همین راستا در دهه ولایت، بیش از 80 هزار پرس غذا بین ساکنان حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

حمایت و پشتیبانی از موکب های مردمی رییسیان زاده پشتیبانی از موکب های سطح شهر با تأمین اقلام اساسی پذیرایی از زائران و مجاوران را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد و ادامه داد: همچنین در راستای پاسداشت عید سعید غدیر خم، غرفه ای در این ایام تحت عنوان غدیر و امتداد آن تا ظهور در محل بوستان صادقیه واقع در بولوار الهیه، بولوار صادقیه 18 برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 80 هزار پرس غذا در حاشیه شهر مشهد

توزیع بیش از 80 هزار پرس غذا در حاشیه شهر مشهد