مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-06سياسي

450 نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی ثبت نام کردند


سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از ثبت نام 450 نفر از خراسان جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» خبر داد و گفت: - بیرجند- سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از ثبت نام 450 نفر از خراسان جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان خبر داد و گفت: ثبت نام در مسابقات تا پایان تیرماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی محقی صبح پنج شنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: با صدور فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان از اوایل اردیبهشت ماه تا کنون، 450 فعال قرآنی و عضو کانون های فرهنگی هنری استان در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

با بیان اینکه ثبت نام در این دوره از مسابقه تا پایان تیرماه ادامه دارد، افزود: علاقمندان جهت شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.

ir مراجعه کنند.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تاکید کرد: مخاطبان این طرح باید عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور بوده و در رده های سنی کودکان (رده سنی زیر 7 سال)، نوجوانان (رده سنی 7 تا 16 سال) و جوانان (رده سنی 17 تا 30 سال) قرار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی ثبت نام کردند

450 نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی ثبت نام کردند