مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-08سياسي

جاسوسی پلیس از موبایل تظاهر کنندگان!


نمایندگان مجلس فرانسه به پلیس اجازه دادند از موبایل تظاهرات کنندگان جاسوسی کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - وطن امروز نوشت: قانونگذاران فرانسوی با تصویب لایحه ای، به پلیس این کشور اجازه دادند با فعال سازی دوربین، میکروفن و جی پی اس موبایل مردم از راه دور، از آنها و تظاهرات کنندگان جاسوسی کند.

کشور فرانسه که خود را مهد تمدن و زادگاه اعلامیه حقوق بشر و تمدن به جهانیان معرفی می کند، اکنون به دنبال نقض همان آزادی و حقوق بشر از طریق جاسوسی از تلفن های همراه شهروندان خود است.

قانونگذاران فرانسوی بامداد پنجشنبه لایحه ای را تصویب کردند که به موجب آن پلیس فرانسه می تواند با فعال کردن دوربین، میکروفن و جی پی اس موبایل ها و سایر دستگاه های الکترونیکی مردم این کشور، از راه دور از آنها جاسوسی کند.

به نوشته وبگاه دیلی میل ، مجوز این جاسوسی که بخشی از یک لایحه بزرگ تر برای اصلاحات در قوانین دادگستری است، به درخواست اریک دوپون مورتی وزیر دادگستری فرانسه تصویب شد که مدعی است این قانون فقط بر چند ده پرونده در سال تأثیر می گذارد.

طبق گزارش ها، این طرح که شامل لپ تاپ ها، خودروها، تلفن های همراه و سایر اشیای متصل به اینترنت می شود، امکان مکان یابی مظنونان در جرائمی را که حداقل 5 سال حبس برای آنها صادر می شود ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی پلیس از موبایل تظاهر کنندگان!

جاسوسی پلیس از موبایل تظاهر کنندگان!