مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-28سياسي

مدیریت صحیح ریسک بیمه تجارت نو با گواهی نامه ایزو 31000


اخذ گواهی نامه ایزو 31000 توسط بیمه تجارت نو مهر تایید بر شایستگی های لازم سازمان جهت ایجاد و حفاظت از ارزش ها ، دستیابی به اهداف استراتژیک و توانایی تصمیم گیری آگاهانه، - است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، فرزانه سلیمانی، مدیر ریسک و اکچوئری بیمه تجارت نو گفت: به منظور اجرای صحیح آیین نامه شماره 93 مصوب شورای عالی بیمه و اتخاذ رویکردی یکپارچه، فعالانه و مستمر برای مدیریت ریسک ‏ها در تمامی حوزه‏ های سازمانی، شرکت بیمه تجارت نو، مدیریت ریسک را بر اساس استانداردهای جهانی ایزو 31000 و همچنین coso در دستور کار خود قرار داد.

سلیمانی گفت: سازمان ها در هر صنعت و در هر مکانی که فعالیت می کنند دائماً در معرض ریسک هستند و مدیریت این ریسک ها بر اساس اصول، چهارچوب و فرآیند مشخص شده در ISO 31000، سطحی از اطمینان را فراهم می کند که سازمان در محیطی با تغییرات دائمی، می تواند موفق و پویا عمل کند.

مدیر ریسک و اکچوئری بیمه تجارت نو اظهار کرد: ایزو 31000 به عنوان بهترین راهنما برای شناسایی فرصت ها، تهدیدها و خطرات در روند اجرایی کار عمل می کند و موجب می شود سازمان، خود را در برابر خطرات احتمالی حفاظت کرده و به تقویت و دستیابی به اهداف استراتژیک خود، با ایجاد یک سیستم مبتنی بر ریسک کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت صحیح ریسک بیمه تجارت نو با گواهی نامه ایزو 31000

مدیریت صحیح ریسک بیمه تجارت نو با گواهی نامه ایزو 31000