مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13سياسي

برنج و مرکبات جز محصولات استراتژیک مازندران است


با توجه به اینکه برنج و مرکبات جز محصولات استراتژیک مازندران است و تولید برنج که محصول اصلی مردم مازندران است باید در امر خرید آن توجه بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وزیر جهادکشاورزی با استقبال استاندار مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران و مسؤولان استانی وارد شهرستان گلوگاه شد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه سفر وزیر جهادکشاورزی به استان و بازدید از زنجیره طیور ساوانا گفت: خوشحالیم که وزیر جهادکشاورزی نخستین سفرهای استانی استان را به استان های شمالی اختصاص داد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تا جاییکه تولید داخل داریم نباید به امر واردات توجه شود،گفت: با توجه به اینکه برنج و مرکبات جز محصولات استراتژیک مازندران است و  تولید برنج که محصول اصلی مردم مازندران است باید در امر خرید آن توجه بیشتری شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: مردم مازندران  ترجیح دادند زمین های خود را حفظ کنند و به امر تولید بپردازند و این مهم باید ارزشمند باشد چرا که مردم مازندران امنیت غذایی را به درستی حفظ کردند و باید به همین اندازه به زحمات و تلاش های آنان توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج و مرکبات جز محصولات استراتژیک مازندران است

برنج و مرکبات جز محصولات استراتژیک مازندران است