مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-26اقتصادي

وجود 30 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان طارم گفت: در شهرستان طارم برای رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی، نیاز به یک اعتبار 15 میلیارد تومانی داریم.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان طارم گفت: در شهرستان طارم برای رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی، نیاز به یک اعتبار 15 میلیارد تومانی داریم.

حمیدرضا نجفی صبح امروز (5 تیرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 30 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم، اظهار کرد: شهرستان طارم با توجه به بافت جغرافیایی که دارد و قرارگیری در منطقه کوهستانی و پر پیچ و خم، نقاط حادثه خیز متعددی در محورهای مواصلاتی خود دارد.

وی افزود: نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم باید استانداردسازی شود زیرا این نقاط موجب ایجاد تصادفات رانندگی و تلفات جانی و خسارات مالی می شود.

همچنین استانداردسازی نقاط حادثه خیز نیاز به تامین اعتبار لازم دارد.

این مسئول با بیان اینکه باتوجه به تردد بالا در شهرستان طارم نیاز به اصلاحات زیادی در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: از جمله اقدامات زودبازده در این نقاط حادثه خیز آشکارسازی و اعلام هشدار به رانندگان عبوری با نصب تابلو است که این اقدام در صورت تخصیص اعتبار بزودی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 30 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم

وجود 30 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم