مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:502023-06-23اقتصادي

پیش بینی افزایش 27 درصدی تولید چای خشک در کشور


رییس سازمان چای کشور از تولید 13 هزار تن چای خشک خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم که امسال بیش از 30 هزار تن چای خشک تولید شود که نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش تولید خواهیم داشت که این احتمالاٌ تغییر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر،حبیب الله جهانساز در مراسم برگزاری جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای در شهر واجارگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برداشت چین دوم چای اظهار کرد: پیش  بینی می شود تا پایان فصل برداشت چای 130 هزار تن برگ سبز چای توسط چایکاران شمال کشور برداشت شود.

وی با اشاره به اینکه درمجموع 450 میلیارد تومان معادل 53 درصد از مطالبات چایکاران شمال کشور پرداخت شده است ،افزود: با توجه به فرصت 45 روزه به کارخانه داران برای پرداخت سهم خود به چایکاران خوشبختانه جلوتر از آن فرصت و به موقع قدرسهم خود را پرداخت کردند.

رییس سازمان چای کشور با اشاره اینکه کارخانه داران 73 درصد از سهم خود را به چایکاران پرداخت کردند، گفت: تاکنون 13 هزار تن چای خشک تولید شده و پیش بینی می کنیم که امسال بیش از 30 هزار تن چای خشک تولید شود که نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش تولید خواهیم داشت که این احتمالاٌ تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به اصلاح و بهزراعی باغات چای شمال کشور محصول تولید شده امسال به لحاظ کمی و کیفی در وضعیت مطلوبی است، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 27 درصدی تولید چای خشک در کشور

پیش بینی افزایش 27 درصدی تولید چای خشک در کشور