مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-08اقتصادي

جوانان بوشهری متناسب با صنایع استان مهارت افزایی شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: جوانان بوشهری متناسب با صنایع استان مهارت افزایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصدق کشاورزی عصر شنبه در نشست اولین کنسرسیوم مهارت و اشتغالزایی اظهار داشت: در حال حاضر نیاز جامعه ما اشتغال و حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: حفظ اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی نیاز امروز جامعه است و ما این آمادگی را داریم از دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان فنی و حرفه ای که در عرصه مهارت آموزی فعالیت می کنند حمایت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: توجه به موضوع اشتغال در جامعه می تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در جامعه شود.

ارائه آموزش های تقاضا محور مدیر بخش مشاوره اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: توأم بودن دانش و مهارت در دانشگاه های فنی و حرفه ای از مزایای آن نسبت به سایر دانشگاه ها است.

علی برزگر افزود: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای علاوه بر دانش دانشگاهی و تئوری دارای سطح دانش مهارتی تخصصی هستند که همین موضوع زمینه ساز اشتغال فارغ التحصیلان می شود.

برزگر یادآور شد: دانشگاه فنی و حرفه ای باید آموزش های تقاضا محور داشته باشد و با تعامل با بخش های خصوصی اعم از اصناف استان نیازها را شناسایی کرده و آموزش متناسب با بخش های مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بوشهری متناسب با صنایع استان مهارت افزایی شوند

جوانان بوشهری متناسب با صنایع استان مهارت افزایی شوند