مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-07سياسي

عید غدیرخم افضل اعیاد مسلمانان است


امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: عید غدیرخم از مهمترین اعیاد اسلامی است و جشن های آن باید گسترده و پرشور برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت عید غدیرخم، اظهار کرد: عید غدیرخم از بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی و همچنین افضل اعیاد مسلمانان است و باید جشن های آن گسترده و پرشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) الگویی برای تمام بشریت است، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از پیام غدیرخم، بهترین الگوی سبک زندگی برای نوجوانان و جوانان و نسل امروز است.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد با اشاره به 21 تیر روز حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می شود.

باقری با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش برای رواج بی حجابی هستند، تصریح کرد: در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

وی با تقدیر از حضور گرم و صمیمی اقشار مختلف مردم شریف شهرستان، مسئولان و هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم باشکوه عیدغدیر بیان کرد: طبخ و توزیع 8 هزار پرس غذا بین مردم پارس آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیرخم افضل اعیاد مسلمانان است

عید غدیرخم افضل اعیاد مسلمانان است