مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-09سياسي

برگزاری دوره آموزش عالی برای قاریان ممتاز و بین المللی جوان+عکس


دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین المللی جوان، در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری قاریان مستعد و ممتاز کشور طراحی و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین المللی جوان، در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور طراحی و اجرا می شود.

جهش در عرصه تلاوت حرفه ای قرآن در جمهوری اسلامی ایران، کادرسازی و ایجاد عقبه مطمئن از قاریان ممتاز و دارای سبک های اصیل و بدیع، جریان سازی قرآنی در سطح بین الملل و تثبیت جایگاه ایران به عنوان پیشتاز عرصه قرائت در جهان اسلام، تقویت ارتباط و تعامل با قاریان ممتاز و رصد مستمر فعالیت های ایشان و تولید تلاوت های اثرگذار برای پخش از شبکه های صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی، از جمله اهدافی است که در این دوره عالی دنبال می شود.

در روزهای گذشته، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، شناسایی قراء ذی صلاح و ارزیابی و احراز شرایط عمومی و اختصاصی ایشان، تعدادی از آنان موفق به عضویت در دوره کنونی که می توان از آن به عنوان رده ب تیم ملی قاریان جمهوری اسلامی ایران یاد کرد، شدند.

آخرین مرحله ارزیابی فنی قاریان، در محل شورای عالی قرآن، با حضور عباس امام جمعه، غلامرضا شاه میوه، محمود لطفی نیا و سعید رحمانی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش عالی برای قاریان ممتاز و بین المللی جوان+عکس

برگزاری دوره آموزش عالی برای قاریان ممتاز و بین المللی جوان+عکس