مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-15اقتصادي

نصب بیش از 6 هزار کنتور در چاه های مجاز آب همدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: 6 هزار و 73 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های مجاز آب نصب شده که بیشتر آنها مربوط به دشت همدان - بهار است.

- رضا اخلاصمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نصب انواع کنتور بر روی چاه ها جزو تکالیف طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی همدان است اظهار کرد: اجرای این طرح در سطح استان نیازمند همکاری و تعامل کشاورزان با شرکت آب منطقه ای است.

وی افزود: نصب کنتور هوشمند روی چاه های آب سبب کنترل و نظارت بر میزان برداشت آب های زیرزمینی استان شده و از اضافه برداشت منابع آب زیرزمینی به شدت جلوگیری می کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه کنتور هوشمند مزایای بالایی دارد بیان کرد: اساسی ترین اهمیت کنتور هوشمند این است که کشاورزان دیگر بیشتر از پروانه بهره ‎برداری نمی توانند از چاه ها آب برداشت کنند و این کار باعث تعادل در آبخوان ها می شود.

وی تاکید کرد: اگر کشاورزی بیش از میزان تعیین ‎شده آب از چاه برداشت کند برق به صورت خودکار قطع شده و امکان برداشت آب از چاه تا زمانی که کارشناسان آب منطقه ای و برق اقدام نکنند، وجود ندارد.

اخلاصمند با اعلام اینکه کنتورهای هوشمند و کارت های شارژ همچون کارت سهمیه بندی بنزین است عنوان کرد: کشاورزان باید نسبت به نصب این کنتورها اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 6 هزار کنتور در چاه های مجاز آب همدان

نصب بیش از 6 هزار کنتور در چاه های مجاز آب همدان