مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-05سياسي

امنیت امروز ما حاصل همراهی زنان در دوران دفاع مقدس است


فرزندان ما باید بدانند که امنیت و آسایش امروز آن ها حاصل همراهی شیرزنان در دوران دفاع مقدس است که رزمندگان را مساعدت و تشویق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز امروز در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان خواهر در دوران دفاع مقدس که با حضور سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، در سالن هیأت رزمندگان کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: این همایش به همت سازمان امور بانوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با هدف تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس برای نسل های آینده برگزار شده است.

وی دختران امروز را مادران فردای این سرزمین دانست و ادامه داد: فرزندان ما باید بدانند که امنیت و آسایش امروز آن ها حاصل همراهی شیرزنان در دوران دفاع مقدس است که رزمندگان را مساعدت و تشویق کردند تا با حضور در جبهه های حق علیه باطل از آرمان های این نظام و انقلاب دفاع کنند.

ما با پشتیبانی این بانوان شیردل توانستیم در جبهه های نبرد در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم و پیروز شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به وجود بیش از سه هزار بانوی پیشکسوت دوران دفاع مقدس، بیان کرد: این برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز ما حاصل همراهی زنان در دوران دفاع مقدس است

امنیت امروز ما حاصل همراهی زنان در دوران دفاع مقدس است