مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 03:352023-07-17بين الملل

گمانه زنی ها از استعفای زودهنگام دولت پاکستان!


نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه ای از احتمال کناره گیری زودهنگام دولت قبل از پایان دوره قانونی خود در ماه آگوست خبر داد.

- نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه ای از احتمال کناره گیری زودهنگام دولت قبل از پایان دوره قانونی خود در ماه آگوست خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه ای از انحلال دولت قبل از پایان دوره قانونی خود خبر داد.

وبگاه خبری القدس العربی به نقل از کانال خبری ژئو نیوز پاکستان گزارش داد که شهباز شریف نخست وزیر دولت پاکستان اعلام کرد: ماه آینده میلادی دوره زمامداری وی به پایان می رسد و پیش از فرا رسیدن موعد آن، با اعلام کناره گیری از قدرت، جای خود را به دولت موقت خواهیم داد.

به نوشته رسانه های پاکستان ژئو نیوز، موضع گیری اخیر شهباز شریف درباره کناره گیری زودهنگام از قدرت با آنچه پیشتر اعلام کرده بود، تناقض دارد، زیرا وی چند روز قبل در اظهاراتی از ادامه مسئولیت قانونی خود تا پایان دوره نخست وزیری تا 14 آگوست / مرداد خبر داده بود و در ادامه از تداوم مسئولیت موقت خود تا برگزاری انتخابات در اکتبر یا نوامبر در فصل پاییز خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها از استعفای زودهنگام دولت پاکستان!

گمانه زنی ها از استعفای زودهنگام دولت پاکستان!