مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-21بين الملل

اقدامات گسترده بغداد پس از قرآن سوزی در سوئد


سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، احمد الصحاف، سخنگوی وزارت امور خارجه عراق گفت: فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق در حال تماس با همتایان خود در کشورهای عربی و اسلامی با هدف بسیج تلاش ها برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی در نشست اضطراری آن در سطح وزرا است تا پیامدهای اهانت به قرآن کریم و مقابله با پدیده اسلام هراسی در سراسر جهان بررسی شود.

وی افزود که وزیر امور خارجه عراق در تماس تلفنی با همتایان خود در ترکیه، ایران و اردن درباره برگزاری نشست اضطراری در سطح وزیران سازمان همکاری اسلامی گفت و گو کرد و آنها نیز از موضع عراق در این فراخوان، برای دستیابی به رویه روشن در مقابله با اهانت به قرآن کریم حمایت کردند.

الصحاف ادامه داد: فواد حسین همچنین تماسی از سوی همتای سعودی خود دریافت کرد و دو طرف بر اهمیت تشکیل نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرا و برای بررسی پیامدهای اهانت به قرآن کریم، مقابله با پدیده اسلام هراسی و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه به توافق رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات گسترده بغداد پس از قرآن سوزی در سوئد

اقدامات گسترده بغداد پس از قرآن سوزی در سوئد