مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-24ورزشي

برگزاری 178 رویداد طی ولایت و امامت در شیراز


در ایام مبارک عید قربان تا غدیر(دهه ولایت و امامت) 178 برنامه و رویداد پایگاهی و حوزه ای در نقاط مختلف شهر شیراز برپا می شود که شامل رویدادهای تبیینی، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در ایام مبارک عید قربان تا غدیر(دهه ولایت و امامت) 178 برنامه و رویداد پایگاهی و حوزه ای در نقاط مختلف شهر شیراز برپا می شود که شامل رویدادهای تبیینی، جشن ها و مسابقات است.

سردار یدالله بوعلی شنبه سوم تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: ثبت نام برای حضور در جشن عید غدیر شیراز آغاز شده است و پیش بینی می شود که 15 هزار نفر پذیرش شده و مراسم ساعت 20 شب 16 تیرماه در ورزشگاه حافظیه برگزار شود.

بوعلی با اشاره به تجربه موفق جشن بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) با تولی گری شهرداری شیراز و سپاه فجر استان، عنوان کرد: این نهادها متولی برپایی این جشن بزرگ در شب عید غدیر نیز هستند که با حضور هنرمندان و مداحان کشوری برگزار می شود.

او با اشاره به جشن باشکوه خیابانی تهران در سال گذشته که مقام معظم رهبری از آن قدردانی کرد، ادامه داد: در استان فارس نیز باید سنت های حسنه در این زمینه راه اندازی شود که با ایجاد مواکب میان حرمین مطهر شاهچراغ (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) اجرایی شد که هر ساله ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 178 رویداد طی ولایت و امامت در شیراز

برگزاری 178 رویداد طی ولایت و امامت در شیراز