مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-05سياسي

کسب رتبه اول ایران در رادیو داروها


معاون برنامه ریزی سازمان انرژی اتمی گفت: از نظر تولید رادیودارو در منطقه مقام اول را کسب کرده ایم و اکنون در حال دستیابی به یک رادیو داروی دیگری هستیم که دستاورد بزرگی در این حوزه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشست تیرماه سال 1402 مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه های مختلف کشور از جمله تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، الزهرا، سمنان، کرمان، خوارزمی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، رازی و علوم و تحقیقات به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) و شهید مصطفی چمران، با بررسی اهم اخبار ماه گذشته به رصد فضای مجازی پرداخته شده و موضوع نظرسنجی صورت یافته توسط مرکز تحلیل اجتماعی متا درخصوص تبعیض و ریشه های آن در جامعه پرداخته شد.

علیرضا رهایی استاد دانشگاه و مسؤول جلسه ضمن ضروری دانستن انتقال اطلاعات مربوط به تولیدات متعدد فناوری های هسته ای به جوانان و قشر دانشگاهی، تأکید کرد و گفت: نشر این دستاوردها می تواند امید بیشتری را در جامعه جوان دانشگاهی بوجود آورد و آموزش این علم با کمک دانشگاه ها توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول ایران در رادیو داروها

کسب رتبه اول ایران در رادیو داروها