مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-11اقتصادي

آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین


نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد.

- شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین اقدام برای راه اندازی منطقه آزاد قصرشیرین اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصر شیرین بود که هم اکنون در دست اقدام و تکمیل است.

وی با اشاره به میزان پیشرفت طرح جامع آزاد منطقه تجاری قصرشیرین، افزود: این طرح از ابتدا تاکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 2 پیشران 800 هکتاری در ابتدا و انتها اجرای این طرح شامل پرویزخان و خسروی است در حال بهره برداری است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جامع آزاد منطقه تجاری و صنعتی قصرشیرین موافقت لازم برای ایجاد 25 کیلومتر جاده اصلی و چند بانده به موازات منطقه آزاد نیز صورت گرفته است.

حیدری به آمادگی منطقه آزاد قصرشیرین برای جذب سرمایه گذار اشاره و خاطر نشان کرد: در پی اعلام جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد قصرشیرین تاکنون از سوی کشورهای خارجی مانند انگلیس و آلمان و نیز کشورهای عربی مانند عراق اعلام آمادگی برای این حوزه دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین