مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-10سياسي

روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان با اشاره به اینکه روستای هدف گردشگری پالنگان جزو هشت روستای مطرح شده در مسیر ثبت جهانی است، - ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان با اشاره به اینکه روستای هدف گردشگری پالنگان جزو هشت روستای مطرح شده در مسیر ثبت جهانی است، گفت: ثبت جهانی روستای تاریخی پالنگان مستلزم همکاری همه جانبه بخش دولتی و خصوصی و فعالان رسانه ای است.

منصور مهرزاد امروز(19تیر) در نشست با فرماندار کامیاران ضمن تبریک انتصاب کیانوش ثقفی نیا به عنوان فرماندار کامیاران به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان کامیاران در خصوص بافت و آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری، رشته ها و تولیدات صنایع دستی و پتانسیل های توسعه در سه حوزه پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: شهرستان کامیاران به لحاظ برخورداری از پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی و دارا بودن توانایی بالقوه بالا، طبیعت بکر و زیبا و صنایع دستی منحصربه فرد یکی از مناطق مستعد در حوزه گردشگری استان است.

منصور مهرزاد، توسعه گردشگری این شهرستان و بهره گیری بیشتر از این ظرفیت ها را نیازمند برنامه ریزی جامع عنوان کرد و افزود: باید با مدیریت صحیح از این ظرفیت ها در راستای اجرای طرح های توسعه ای در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی است

روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی است