مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-02سياسي

اتمام حجت فرماندار ساوه با هر دستگاهی که در جذب اعتبارات کوتاهی کند


اولویت بندی پروژه ها و جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدید متناسب با نیاز شهروندان، یک ضرورت است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: اولویت بندی پروژه ها و جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدید متناسب با نیاز شهروندان، یک ضرورت است.

مهدی الیاسی یکشنبه 11 تیرماه 1402 در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، به ویژگی های پذیرفتن مسئولیت در شهرستان ساوه پرداخت و گفت: این شهرستان به دلیل مزیت ها و تبعاتی که این مزایا به دنبال دارد از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است و باید مسئولان با روحیه جهادی و خستگی ناپذیری به مردم خدمت کنند.

جلب اعتماد عمومی نسبت به بدنه دولت و نظام، مردمی بودن و ارتباط مستقیم با مردم یک ضرورت برای مدیریت در نظام اسلامی است.

فرماندار ساوه در ادامه بر جذب مشارکت های مردمی تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت و توان مشارکتی جامعه برای پیشبرد اهداف توسعه ای استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: همدلی و وحدت بین ارکان شهرستان و عمل متعهدانه به شرح وظایف و ماموریت ها توسط مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به انضمام حمایت های مردمی موجب توسعه روزافزون و پیشرفت شهرستان و البته ارتقای سطح رضایتمندی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت فرماندار ساوه با هر دستگاهی که در جذب اعتبارات کوتاهی کند

اتمام حجت فرماندار ساوه با هر دستگاهی که در جذب اعتبارات کوتاهی کند