مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-02سياسي

از شائبه ایجاد تیم انتخاباتی توسط وزارت بهداشت تا قانون شکنی های متعدد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره های نظام پرستاری و شورایعالی نظام پرستاری، - سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای نسبت به ایجاد شائبه هایی در ایجاد تیم انتخاباتی توسط وزارت بهداشت در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره های نظام پرستاری و شورایعالی نظام پرستاری، بیانیه ای از سوی این سازمان منتشر شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:ضمن سلام و درود بر جامعه فرهیخته پرستاری و تبریک اعیاد قربان و غدیر، لازم است در جهت روشنگری نکاتی را در خصوص عملکرد وزارت بهداشت در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره های نظام پرستاری و شورایعالی نظام پرستاری کشور بیان نماییم.

متأسفانه در این دوره شاهد اتفاقات عجیب، باورنکردنی و کاملا غیرقانونی توسط مجری و ناظر انتخابات نظام پرستاری، یعنی وزارت بهداشت هستیم.

آنچه در هفته ها و ماه های گذشته توسط وزارت بهداشت در خصوص روند اجرای ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری صورت گرفته، یک بدعت غیرقانونیِ آشکار می باشد که باعث می شود فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شائبه ایجاد تیم انتخاباتی توسط وزارت بهداشت تا قانون شکنی های متعدد

از شائبه ایجاد تیم انتخاباتی توسط وزارت بهداشت تا قانون شکنی های متعدد