مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-04سياسي

باید تلاش های جبهه انقلاب در حوزه جنگ نرم منسجم تر شود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید تلاش ها برای مقابله با توطئه های دشمنان در حوزه جنگ نرم منسجم تر شود چرا که دشمنان به فراخور زمان دشمنی خود را بر ما تحمیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار امان الله گشتاسبی روز سه شنبه در جلسه برنامه های عفاف و حجاب در سالن اجتماعات سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار داشت: بحث عفاف و حجاب گستره عظیمی است که امروز کشور ما را در بر گرفته و باید در این حوزه تلاش کرد.

وی افزود: به محض پیروزی انقلاب اسلامی همه معاندین در مقابل این انقلاب ایستادند تا به هر شکل ممکن به این انقلاب صدمه وارد کنند و این امر بر هیچکس پوشیده نیست که دشمنانی داریم لذا باید در مقابل دشمن تصمیمات منطقی و عقلانی به کار بگیریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: ارزش های این انقلاب تا به امروز توسط امامین انقلاب و همراهی مردم حفظ شده و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که حافظ خون و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار گشتاسبی افزود: اعتقاد ما بر این است که باید نیروهای بسیجی و انقلابی با روحیه بالا کف میدان بیایند تا بتوانیم از دستاوردهای انقلاب به خوبی محافظت کنیم.

وی با اشاره به اثربخشی سپاه در همه دستگاه ها افزود: باور ما بر این است که فرماندهان ما نقش بی بدیلی را می توانند در آبادانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش های جبهه انقلاب در حوزه جنگ نرم منسجم تر شود

باید تلاش های جبهه انقلاب در حوزه جنگ نرم منسجم تر شود