مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-05سياسي

زنان در انعکاس رویداد غدیر نقش مهمی داشتند


مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر با اشاره به واقعه غدیر خم و نقش آفرینی بانوان در این مسئله سرنوشت ساز، گفت: بانوان در انعکاس رویداد غدیر نقش مهمی را ایفا کردند.

- مشگین شهر- مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر با اشاره به واقعه غدیر خم و نقش آفرینی بانوان در این مسئله سرنوشت ساز، گفت: بانوان در انعکاس رویداد غدیر نقش مهمی را ایفا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار عصر چهارشنبه در همایش بانوان پیشگام مدافع حریم ولایت که به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در حوزه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جاهلیت قبل از اسلام زنان هیچ ارزشی نداشتند و فرزند دختر مایه ذلت و خواری محسوب می شد اما با ظهور اسلام خط بطلانی بر این افکار باطل کشیده شد.

وی تصریح کرد: دین اسلام هیچ حد و مرزی برای کسب کمالات و ارزشمندی بین زن و مرد قائل نشده بلکه ملاک ارزشمندی را تقوا معرفی کرده و برای بانوان نقش های اجتماعی تعریف کرده است.

مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر به نقش بانوان در حمایت از حریم امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: حمایت صدیقه کبری (س) از حضرت علی (ع) و فداکاری بانوان در عرصه های مختلف کربلا نمونه هایی از نقش ارزنده این قشر عظیم در حمایت از حریم ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در انعکاس رویداد غدیر نقش مهمی داشتند

زنان در انعکاس رویداد غدیر نقش مهمی داشتند