مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-10اقتصادي

صدور مجوز کانون آگهی از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور آغاز شد


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع ‏رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سامانه الکترونیک صدور مجوز کانون‏ های آگهی و تبلیغاتی نیز به درگاه ملی مجوزهای کشور پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشاد مهدی‏ پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع ‏رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‬ گفت: با توجه به سیاست‏ ها و برنامه‏ های دولت سیزدهم در تسهیل و شفاف‏ سازی صدور مجوزهای کسب و کار، سامانه الکترونیک صدور مجوز کانون ‏های آگهی و تبلیغاتی نیز به درگاه ملی مجوزهای کشور پیوست.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همراهی با قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و به منظور تسهیل در اشتغال و سرمایه‏ گذاری در کشور، از این طریق تلاش کرده است شرایط و فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار در بخش فرهنگ و از جمله حوزه تبلیغات را تسهیل نموده تا متقاضیان بتوانند با ارائه مدارک مصرح و در کوتاه ترین زمان، مجوز مورد نظر خود را دریافت کنند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع ‏رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیش از این و در سنوات گذشته نیز صدور مجوز کانون ‏های آگهی و تبلیغاتی در چارچوب دولت الکترونیک و از طریق سامانه واحد انجام می شده است و متقاضیان با فرآیندها و روندهای قانونی موجود در این زمینه آشنایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز کانون آگهی از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور آغاز شد

صدور مجوز کانون آگهی از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور آغاز شد