مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-26اقتصادي

صدور مجوز بهره برداری برای بیش از یک هزارو 200 پرونده صنعتی در زنجان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده در بخش صنعتی در استان زنجان را یک هزار و 238 مورد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر اینکه موضوع مهارت در اشتغال تبدیل به آفت شده است، اظهار کرد: در حوزه کمبود نیروی کار عدم توازن هم مطرح است چرا که توسعه در استان متوازن نبوده و بیکاری هم بر این اساس است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه در سرجمع استانی در حوزه اشتغال مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: برای رفع مشکلات عدم وجود نیروی کیفی، موضوع بورسیه راه اندازی شده که در حال حاضر 73 نیرو برای پاسخگویی به نیازها بورسیه می شوند.

وی تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده در استان را یک هزار و 238 مورد اعلام و تصریح کرد: سرمایه گذاری انجام شده برای این واحد طبق مبلغ مندرج در پروانه بهره برداری 22 هزار میلیارد تومان است.

گلشنی اشتغال ایجاد شده در واحدهای صنعتی 48 هزار تا 50 هزار اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی آینده برای این اشتغال 90 هزار نفر است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از ثبت 447 فقره معدن در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 374 پرونده بهره برداری وجود دارد و بقیه به دلایل مختلف سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بهره برداری برای بیش از یک هزارو 200 پرونده صنعتی در زنجان

صدور مجوز بهره برداری برای بیش از یک هزارو 200 پرونده صنعتی در زنجان