مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:062023-06-26سياسي

سرلشکر سلامی: دشمنان بدانند ملت ایران اجازه گردنکشی به تجزیه طلبان نخواهند داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان ارشد قرارگاه حمزه و سپاه شهدا وقرارگاه شهید بروجردی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام اظهار داشت:از این که بار دیگر توفیق حضور در جمع مردم و مسوولین و فرماندهان استان شهید پرور و مجاهد آذربایجان غربی را دارم خدا را شاکرم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن یادآوری اهمیت امنیت مرزها گفت: در طول تاریخ کشورهایی که توان تامین امنیت مرزهای خود را نداشته اند ضربات جبران ناپذیری را متحمل شدند، و هنوز هم ویرانی های این نا امنی ها در خاک آن کشورها باقی است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: استعمار امروز تمام تلاش و امکانات خود را برای تفرقه افکنی و ایجاد دودستگی و نا امنی در کشور های اسلامی به کار گرفته است و لازم است مقابل این هجمه آماده بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما با دشمنان زیادی روبه رو هستیم که شبانه روز برای زمین زدن و تضعیف ما نقشه می کشند و برنامه ریزی میکنند،از رسانه ها و وارونه کردن حقایق استفاده می کنند ، حوادث عادی را بحران معرفی می کنند ،و ناجوانمردانه رفتار میکنند، لازم است در برابر این هجمه ایثار کنیم و برای تامین امنیت با تمام ظرفیت مجاهدت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: دشمنان بدانند ملت ایران اجازه گردنکشی به تجزیه طلبان نخواهند داد

سرلشکر سلامی: دشمنان بدانند ملت ایران اجازه گردنکشی به تجزیه طلبان نخواهند داد