مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-08سياسي

قادری: باید جریان حامی حمله تروریستی به شاهچراغ شناسایی شود


نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعدام عاملان حمله تروریستی به شاهچراغ گفت: باید جریان حامی و پشت پرده حمله تروریستی شناسایی شده و با آنها برخورد شود تا دیگر شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

- نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعدام عاملان حمله تروریستی به شاهچراغ گفت: باید جریان حامی و پشت پرده حمله تروریستی شناسایی شده و با آنها برخورد شود تا دیگر شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

جعفر قادری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جریانی سازمان یافته پشت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز بود آنها بنا داشتند که اماکن مذهبی و مهم همچون حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) و حرم شاهچراغ را ناامن کنند و آسیب جدی به ساختارهای مذهبی ما وارد کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تدبیر به موقع این عوامل شناسایی شدند و امروز به سزای ننگین خود رسیدند که جای تقدیر و تشکر از نهادهای امنیتی، قضایی و انتظامی به دلیل سرعت عملشان دارد و این که بدون اغماض با آنها برخورد صورت گرفت.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: باید جریان حامی و پشت پرده به حرم شاهچراغ شناسایی شده و مورد برخورد جدی قرار گیرد یعنی کسانی که قصد ناامن کردن اماکن مذهبی را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: باید جریان حامی حمله تروریستی به شاهچراغ شناسایی شود

قادری: باید جریان حامی حمله تروریستی به شاهچراغ شناسایی شود