مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-24اقتصادي

چرا واردات پوشاک خارجی آزاد نمی شود؟


«40 تا 50 درصد پوشاک موجود در بازار قاچاق است، که به صورت استوک یا مسافرتی وارد می شود» این گفته مجید نامی، نایب رییس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در اردیبهشت ماه امسال است؛ - 40 تا 50 درصد پوشاک موجود در بازار قاچاق است، که به صورت استوک یا مسافرتی وارد می شود این گفته مجید نامی، نایب رییس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در اردیبهشت ماه امسال است؛ یکی از تازه ترین آمارهای ارائه شده درباره قاچاق پوشاک که عجیب ترین آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماهنامه اندیشه پویا نوشت: عدد دیگر از حجم 70 درصدی قاچاق پوشاک در کشور می گوید و 17 سال است که صنعت پوشاک کشور، در آیینه آمار چنین وضعیتی دارد.

خط پایانی بر قاچاق پوشاک نیست به عقب برمی گردیم: مهدی یکتا، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در بهمن ماه 1393 گفته است: 70 درصد پوشاک موجود در بازار ایران، خارجی است که نزدیک به صددرصد آن به صورت قاچاق وارد می شود.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی وقت مجلس در تیرماه 1396 هم از قاچاق 70 درصدی پوشاک کشور گفته بود و حالا سعید جلالی قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران هم می گوید: بیش از یک سوم بازار پوشاک را کالای قاچاق تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا واردات پوشاک خارجی آزاد نمی شود؟

چرا واردات پوشاک خارجی آزاد نمی شود؟