مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-20سياسي

وزیر کار: برای تامین مسکن جوانان باید سازه های کوچک احداث کنیم


وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی گفت: برای تامین مسکن جوانان باید به سمت احداث سازه های کوچک و سبک پیش برویم و ارائه تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان و مسائل تامین حوزه مسکن را از وزیر مسکن پیگیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سیدصولت مرتضوی وزیر کار رفاه و تامین اجتماعی صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه اسلامشهر اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکلات مردم را حل کنیم، باید درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و مردم راحت بتوانند مدیران را ببینند.

وی افزود: اسلامشهر یک شهر فرهنگی و قرآنی است و برای ما بسی مایه افتخار است که جوانان و مردم این شهرستان علایق وافری به موضوع آموزش، حفظ و ترویج فرهنگ قرآنی دارند و با این اوضاع قطعاً کلاس های تفسیر و تجلیل قرآن، علمایی هم سرآمد هستند، حتماً باید این روحیه در منطقه تقویت شود.

وزیر کار و رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به وجود زیرساخت ها و منابع انسانی موجود در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: برای تقویت زیرساخت های قرآنی شهرستان اسلامشهر ما هم به نوبه خود کمک خواهیم کرد، زیرساخت های موجود در منطقه یک ظرفیت و پتانسیل است که باید استفاده بهینه از آنها شود.

وی با بیان اینکه بافت شهرستان اسلامشهر تقریباً متوسط به پایین است، تاکید کرد: جمعیت متوسطی از حیث گروه های درآمدی در منطقه وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: برای تامین مسکن جوانان باید سازه های کوچک احداث کنیم

وزیر کار: برای تامین مسکن جوانان باید سازه های کوچک احداث کنیم