مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-03پزشكي

روزانه این کار را برای کاهش وزن تکرار کنید


مطالعات پژوهشگران نشان می دهد که عمل ساده وزن کردن خود توسط ترازو به طور روزانه برای کاهش وزن موثر است.

بر این اساس و طبق مطالعه ای که روی 296 خانم دانشجو انجام شد، - مشخص شد چک کردن دائمی وزن می تواند در کاهش وزن موثر باشد.

سلامت نیوز نوشت؛ این مطالعات دو سال به طول انجامیده و گفتنی است هیچ یک از زنان حاضر در مطالعه، در هیچ نوع برنامه کاهش وزن ثبت نام نکرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیناپرس، محققان با بررسی شرایط افراد فوق دریافتند که این تکنیک کمک می کند تا کاهش وزن خود را در صورت ترکیب با رژیم غذایی و ورزش دو برابر کنند.

نتایج این مطالعات همچنین نشان داد زنانی که حداقل یک دوره روزانه خود توزینی داشتند، کاهش وزن بیشتری را نسبت به سایرین تجربه کردند.

دکتر دایان روزنبام، نویسنده اول این مطالعه، درباره موضوع فوق گفت: اگرچه از دست دادن وزن و کاهش شاخص توده بدنی و درصد چربی بدن در افراد مطالعه شده در این تحقیق، کم بود، اما این نتایج واقعا قابل توجه است زیرا باید در نظر گرفت که این این زنان بخشی از برنامه کاهش وزن محسوب نشده و در حال گذران عادی زندگی خود بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیناپرس، باید اعتراف کنم که ما انتظار نداشتیم که در غیاب مداخله های خارجی مرتبط با کاهش وزن، افراد وزن خود را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه این کار را برای کاهش وزن تکرار کنید

روزانه این کار را برای کاهش وزن تکرار کنید