مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-11اقتصادي

حدود سه هزار تابلوی علائم ایمنی در جاده های هرمزگان نصب شد


رییس ایمنی راه و حریم راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: حدود 3هزار تابلوی علائم ایمنی و ترافیکی در راستای کاهش تصادفات جاده ای طی سه ماهه نخست امسال در محورهای هرمزگان نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی محبی بیان داشت: حدود نزدیک به سه هزار تابلوی علائم ایمنی و ترافیکی در راستای کاهش تصادفات جاده ای طی سه ماهه نخست امسال در محورهای مختلف این استان نصب شده است.

تابلوهای نصب شده شامل مسیرنما، خطرنمای پُل و اخطاری انتظامی بوده است.

وی بیان کرد: تعمیر، ترمیم و نصب حفاظ کنار جاده (گاردریل) به طول پنج هزار و 100 متر در محل پرتگاه ها و پل های حوزه استحفاظی استان هرمزگان نیز در این مدت انجام شد.

رییس ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان اظهارداشت: همچنین در این مدت 28 دستگاه چراغ چشمک زن و چهار هزار و 120 عدد چشم گربه ای در سطح راه های استان نصب شد.

محبی ادامه داد: 2 هزار و 80 کیلومتر از راه های موجود استان هرمزگان طی امسال خط کشی شد که در اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری بوده است.

وی گفت: باتوجه محدودیت های اعتباری، اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل هرمزگان بر اجرای سیستم های روشنایی در نقاط پرحادثه است که تاثیر مهمی در کاهش تصادفات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود سه هزار تابلوی علائم ایمنی در جاده های هرمزگان نصب شد

حدود سه هزار تابلوی علائم ایمنی در جاده های هرمزگان نصب شد