مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-16سياسي

دادستان مرکز هرمزگان: تا حد امکان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی دهیم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: تا حد امکان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی دهیم و اگر مدیری تخلف کرد، نباید واحد تولیدی تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: بسیاری از نیازهای تجار و بازرگانان را در دستگاه قضایی آنالیز و بررسی می کنیم و در حوزه های مختلف ازجمله تأمین کالاهای اساسی و ثبت انبارها، بازشماری کانتینرهای موجود در بنادر استان اقدامات ویژه ای انجام داده ایم.

وی گفت: بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی به دلیل روندهای موجود و تفاسیر مختلف از قانون است که دستگاه قضایی به صورت حاکمیتی به این مسائل ورود کرده و بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرده است.

دادستان مرکز هرمزگان با بیان این که دغدغه رییس کل دادگستری استان همواره رفع مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و تجار است و در دادستانی مرکز استان نیز این موضوع به صورت مستمر پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: تفسیر از قانون بایستی به نفع مردم باشد و در این راستا به تسهیل در فرآیندها نیاز داریم و نقش عامل انسانی در بخش های مختلف بایستی کاهش یابد تا فساد به حداقل برسد.

وی تأکید کرد: تا حد امکان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی دهیم و اگر مدیری تخلف کرد، نباید واحد تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز هرمزگان: تا حد امکان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی دهیم

دادستان مرکز هرمزگان: تا حد امکان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی دهیم