مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-05سياسي

محلات، خاستگاه جشن های مردمی «غدیر» در کرمان+فیلم و عکس


جشن های دهه امامت و ولایت در استان کرمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، اما جشن های محله ای و مردمی جلوه خاصی به شهر داده و سلیقه های مختلف را پای کار غدیر و بزرگداشت آن آورده است.

- کدخدا حسین آبادی برنامه های فرهنگی و مذهبی را فرصتی برای ایجاد همدلی در استان خواند و عنوان کرد: در مرکز مرهم در تلاش هستیم کار را به جوانان واگذار کنیم و جامعه هدف ما هم همه جوانان و نوجوانان شهر هستند.

دبیر ستاد مرهم اضافه کرد: شبکه ها و هسته های مردمی غدیر نیز با حضور حداکثری جوانان شکل گرفته و در میان آنها سلایق و تفکرات مختلف وجود دارد، سال گذشته با همین جوانان در 18 منطقه جشن داشتیم اما امسال آن را در 35 منطقه برگزار می کنیم.

وی هویت دهی به جوانان را حلقه گمشده مدیریت کشور خواند و با تاکید بر اینکه باید جوانان را درگیر کار کنیم تا ثمره آن را بچینیم، گفت: متاسفانه این اتفاق چندان صورت نمی گیرد و جوانان نیز بعضاً با مسائل حاشیه ای سرگرم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جشن های مرهم در نقاط مختلف شهر کرمان ازجمله بلوار پزشک، میدان گاندی، بلوار حجاج، طاهرآباد، شهرک ایرانمنش، شهرک مطهری، بوستان نماز، بلوار مفتح، آیت الله دستغیب، توکل آباد، منجی و زریسف، الغدیر 4، سرآسیاب، بنی هاشم، چهارده معصوم، شهید همت، شهاب، پل راه آهن، شهید شیروانی، بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات، خاستگاه جشن های مردمی «غدیر» در کرمان+فیلم و عکس

محلات، خاستگاه جشن های مردمی «غدیر» در کرمان+فیلم و عکس