مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-11سياسي

شورای شهر طرح های جدیدی برای اهواز پیش بینی نکرد


رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر طرح های جدیدی برای اهواز پیش بینی نکرد و اولویت با تکمیل کارهای نیمه تمام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدعلی پورموسوی بعد از ظهر امروز یکشنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای کلان شهر اهواز در خصوص پاسخ شهردار به سوالات مطرح شده از سوی خود، اظهار کرد: پاسخ ها نشان از آن دارد که در بعضی موضوعات کار انجام شده، برخی کار کمتری صورت گرفته و بعضی دیگر کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اهواز مشکلات بسیاری و گرفتاری های زیادی دارد، تصریح کرد: اعضای شورای شهر به شدت تحت فشار هستند و ما ناچار به پیگیری برای رفع مشکلات هستیم، البته ممکن است بعضی مسائل مهم با پیگیری ها مورد توجه قرار نگیرند.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای کلان شهر اهواز با بیان اینکه علاوه بر سرعت باید انضباط مالی و کاری را هم مد نظر قرار داد، بیان کرد: در این خصوص وظیفه شورا نظارت است؛ در مدت زمانی که طرح سوال صورت گرفته برخی افراد فشار می آورند که چرا طرح سوال کرده یا می خواهم شهردار را استیضاح کنم؟ پورموسوی اضافه کرد: اگر شورای شهر از ابزار خود استفاده نکند آیا اشخاصی که به این شورا رأی داده اند، ما را به این متهم نمی کنند که کاری انجام نداده ایم و اتفاقی صورت نگرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر طرح های جدیدی برای اهواز پیش بینی نکرد

شورای شهر طرح های جدیدی برای اهواز پیش بینی نکرد