مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-21بين الملل

یدیعوت احارانوت: انسجام ارتش اسراییل دیگر مانند سابق نخواهد شد


روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارانوت در مقاله ای اذعان کرد که از هم گسیختگی ارتش اشغالگر به حدی رسیده است که دیگر به شرایط سابق باز نخواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گسترش دامنه نافرمانی و تمرد در میان نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس به دلیل اصرار نتانیاهو به اعمال تغییرات ریشه ای در سیستم قضایی این رژیم، به حدی رسیده است که محافل صهیونیستی از ضربه مهلک به انسجام ارتش این رژیم سخن می گویند.

در این راستا روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت در مقاله ای نوشت: یک چیز مسلمی وجود دارد، آن هم این است که حتی اگر کارایی ارتش همانند سابق باشد، اما انسجام در ارتش اسراییل به شدت ضربه دیده است .

این روزنامه تأکید کرد که اگر همه طرف های درگیر در بحران سیاسی رژیم صهیونیستی همین امروز نیز دست از تنش بردارند، اما شرایط ارتش اشغالگر به سابق باز نخواهد گشت.

در ادامه این مقاله آمده است:  هرتزی هالیوی رییس ستاد کل ارتش در دوراهی قرار دارد، اگر نسبت به وضعیت کنونی ارتش هشدار دهد متهم به همکاری با مخالفان می شود و اگر تهدید را به حداقل برساند متهم به عدم مبارزه کافی با نتانیاهو خواهد شد .

با این حال نتانیاهو از زمان تصدی پست نخست وزیری، با وجود تظاهرات گسترده علیه وی و کابینه اش بر سر طرح جنجالی قضایی اعلام کرده که این طرح را متوقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یدیعوت احارانوت: انسجام ارتش اسراییل دیگر مانند سابق نخواهد شد

یدیعوت احارانوت: انسجام ارتش اسراییل دیگر مانند سابق نخواهد شد