مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-26سياسي

اژه ای: تعاملات ما با 2 قوه دیگر بی سابقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز دوشنبه (پنجم تیر) طی سخنانی در بخش نخست همایش سالانه قوه قضاییه که با حضور مقامات و مسئولان قوا و دستگاه های مختلف کشور در حال برگزاری است، - رییس قوه قضاییه گفت: تعاملات ما با دو قوه دیگر بی نظیر و بی سابقه است؛ ان شاءالله خروجی و ماحصل این تعاملات ، خدمت بیشتر به مردم و نظام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز دوشنبه (پنجم تیر) طی سخنانی در بخش نخست همایش سالانه قوه قضاییه که با حضور مقامات و مسئولان قوا و دستگاه های مختلف کشور در حال برگزاری است، ضمن تسلیت و تعزیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد : هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می داریم.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: در سالی که گذشت تلاش کردیم تحول واقعی را به منصه ظهور برسانیم و سند تحول را تبدیل به برنامه و برنامه تحول را تبدیل به عمل کنیم و در این راستا توفیقاتی را نیز به دست آوردیم.

رییس قوه قضاییه گفت : تعاملات ما با دو قوه دیگر بی نظیر و بی سابقه است؛ ان شاءالله خروجی و ماحصل این تعاملات ، خدمت بیشتر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: تعاملات ما با 2 قوه دیگر بی سابقه است

اژه ای: تعاملات ما با 2 قوه دیگر بی سابقه است