مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-05سياسي

«جشن ولایت علوی؛ اکمال دین نبوی» در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت:«جشن ولایت علوی؛ اکمال دین نبوی» در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام سید مرتضی ابراهیمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دهه ولایت بستری مناسب برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی و تبیین نقش اهل بیت (ع)در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام است افزود:عنایت به آداب و اعمال توصیه شده در این عید بزرگ و ترویج آن ها،همچون انفاق و بخشش،اطعام و مهمانی دادن،صدقه و تقبل هزینه زندگی دیگران ،اجرای عقد اخوت ،تکریم سادات و شاد نمودن مومنین از جمله مصادیق تعظیم شعائر الهی می باشد.

وی با بیان اینکه بزرگداشت دهه ولایت به صورت سراسری برگزار می شود؛ اظهار کرد: برنامه های این دهه از هفتم تا شانزدهم تیرماه مصادف با نهم تا هجدهم ذی الحجه، تحت عنوان جشن ولایت علوی؛ اکمال دین نبوی   در آستان مقدس امامزادگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: در طول این دهه، هر شب و به صورت گردشی در صحن یکی از بقاع شاخص استان، جشن های شاد با حضور سخنران و مداح شاخص، گروه سرود و اجرای مسابقه، برنامه های ویژه کودک و نوجوان و دیگر برنامه های متنوع برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشن ولایت علوی؛ اکمال دین نبوی» در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود

«جشن ولایت علوی؛ اکمال دین نبوی» در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود