مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-01سياسي

هموارسازی مسیر اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در دستور کار دستگاه قضایی قزوین


با توجه به اینکه در حال حاضر 19 کمپ ترک اعتیاد در استان فعالیت دارند یکی از برنامه های ما برای کاهش اعتیاد ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان به خصوص در جوار کمپ ها می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در جریان دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به کمبود نیرو بیش از 32 هزار شکواییه وارد دادسرا شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است و توانستم با همراهی جهادی کارکنان اقدامات موثری در حوزه قضایی انجام دهیم.

وی ادامه داد: حضور نیروهای زبده و جوان و بهره مندی از تجربیات همکاران موجب شد تا در برخی از شاخصه ها رتبه های برتر کشور را کسب کنیم.

دادستان قزوین تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری نیز همه اقدامات سال گذشته با شتاب بیشتری با همراهی کارکنان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سند عالی قوه قضاییه صورت بگیرد.

رجبی اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته از 130 شرکت تولیدی و صنعتی بازدید و با رفع مشکلات تعدادی از واحد ها زمینه اشتغال جدید در استان فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموارسازی مسیر اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در دستور کار دستگاه قضایی قزوین

هموارسازی مسیر اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در دستور کار دستگاه قضایی قزوین