مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-29سياسي

نخستین جشنواره «سلاله» در امامزادگان آذربایجان شرقی برگزار می شود


دبیر جشنواره استانی سلاله آذربایجان شرقی گفت: نخستین جشنواره استانی «سلاله» ویژه ارائه برنامه ها، فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، - نخستین جشنواره سلاله در امامزادگان آذربایجان شرقی برگزار می شود ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر جشنواره استانی سلاله آذربایجان شرقی گفت: نخستین جشنواره استانی سلاله ویژه ارائه برنامه ها، فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه برگزار می شود.

وحدت مشهوری نظری روز پنجشنبه هشتم تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در راستای تحقق قطب فرهنگی و ایجاد خدمات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در امامزادگان با شکل گیری مراکز افق به سمت ارتقا و کیفی سازی فعالیت ها و برنامه ها حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ارزیابی مستمر کیفیت برنامه ها و ایجاد تمهیداتی برای ارتقای مستمر سطح کمی و کیفی آن در راستای تحقق اهداف ما بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: جشنواره سلاله با هدف ایجاد ارتباط موثر بین امامزادگان و آشنایی با ظرفیت های این امکان مقدس و انعکاس بیش از بیش فعالیت های بقاع متبرکه در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره «سلاله» در امامزادگان آذربایجان شرقی برگزار می شود

نخستین جشنواره «سلاله» در امامزادگان آذربایجان شرقی برگزار می شود