مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-30سياسي

حاج علی اکبری: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست


زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست و منافع همه انسان ها را تأمین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: خداوند متعال در آیه 36 از سوره مبارکه اسرا به صراحت خطاب به همه ما اعلام می کند که رفتار و برنامه ها و قضاوت های شما در زندگی تان و در ارتباط با دیگران باید مبتنی بر آگاهی و علم باشد.

وی افزود: گفته شده از آنچه نمی دانید پیروی نکنید، به آن ترتیب اثر ندهید، درباره آن قضاوت نکنید و جای دیگری آن را نقل نکنید.

زیرا مورد سوال قرار خواهید گرفت هم از آنچه شنیده اید، هم نسبت به آنچه دیده اید و هم آنچه درباره او اندیشیده و قضاوت کرده اید.

خطیب جمعه تهران بیان کرد: اگر به این توصیه عمل کنیم که در واقع یک نمونه از زیست مسئولانه است، خواهید دید که بازار شیطان، بازار تهمت ها با شایعات، بازار اختلافات کساد شده و دست شیطان بسته می شود و روی او سیاه.

وی افزود: موضوع سخن ما مسئولیت اجتماعی است در خطبه گذشته به عنوان یک مقدمه لازم درباره انسان مسئول از نگاه خداوند سخن گفتیم؛ چه در ارتباط با خداوند متعال، چه در ارتباط با خویشتن، چه در ارتباط با آفرینش و سایر مخلوقات خداوند و چه در ارتباط با سایر انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست

حاج علی اکبری: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست