مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-27اقتصادي

تاکید مقامات ایران و قزاقستان بر توسعه همکاری در بخش کشاورزی و ساختمان


قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در سفر به آلماتی قزاقستان و دیدار با مقامات این منطقه بر توسعه همکاری ها بین دو کشور در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی و ساختمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار در سفر به قزاقستان به همراه محسن فغانی سرکنسول ایران در آلماتی با مارات سلطان قاضی اف استاندار آلماتی دیدار و در زمینه راههای توسعه مناسبات فیمابین دوکشور بویژه حضور شرکت های ایرانی در استان آلماتی گفت وگو کردند.

در این ملاقات، پیمان پاک با اشاره به سیاستهای جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه مناسبات همه جانبه با کشورهای همسایه بویژه قزاقستان و اراده مقامات عالی رتبه 2 کشور برای افزایش حجم مبادلات فیمابین به 3 میلیارد دلار، امضای موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران با اتحادیه اوراسیا در آینده نزدیک را زمینه ساز افزایش مبادلات فیمابین دانست.

وی با اشاره به برگزاری همایش اقتصادی – کشاورزی در جریان همین سفر در آلماتی با حضور حدود 100 تن از فعالین اقتصادی و تجاری ایران و قزاقستان گفت: همایش امروز فرصت بسیار خوبی برای ارتباط تجار دوکشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقامات ایران و قزاقستان بر توسعه همکاری در بخش کشاورزی و ساختمان

تاکید مقامات ایران و قزاقستان بر توسعه همکاری در بخش کشاورزی و ساختمان