مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-01سياسي

دین زدایی می کنند، چون ضربه خورده اند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «دین زدایی می کنند، چون ضربه خورده اند» نوشت: - شاید برخی دچار این شبهه و سؤال شوند که اصلاً تدیّن و تشرّع نسل جوان ملت های مسلمان چرا باید برای آمریکا و جبهه سلطه و استکبار مهم و حساسیت برانگیز باشد و هدف از مقابله آن ها با این موضوع چیست؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان دین زدایی می کنند، چون ضربه خورده اند نوشت: رهبر انقلاب در فرازی از پیام اخیر خود به حجاج فرمودند: وحدت و معنویت در این مقطع زمان بیش از گذشته در معرض دشمنی و کارشکنی استکبار و صهیونیسم است.

آمریکا و دیگر قطب های سلطه استکباری، با وحدت مسلمانان، با تفاهم ملّت ها و کشور ها و دولت های مسلمان و با تدیّن و تشرّع نسل جوان این ملّت ها به شدّت مخالفند و با هر وسیله بتوانند با آن مقابله می کنند.

وظیفه همه ما و همه ملّت ها و دولت های ما ایستادگی در برابر این نقشه خباثت آلود آمریکایی و صهیونیستی است.

درخصوص موضوع وحدت در این بخش از پیام رهبر انقلاب می توان در جای خود نوشت و گفتگو کرد؛ اما آنچه ایشان در کنار موضوع بسیار مهم وحدت مورد اشاره قرار دادند و کمتر درخصوص آن اظهارنظر می شود؛ موضوع مخالفت و مقابله آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین زدایی می کنند، چون ضربه خورده اند

دین زدایی می کنند، چون ضربه خورده اند