مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-27سياسي

دلجویی از خانواده یک شهید واقعه هشتم مهر ماه در زاهدان


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان و استاندار در منزل یکی دیگر از شهدای واقعه هشتم مهرماه زاهدان حاضر شده و از خانواده این شهید دلجویی کردند.

- به گزارش، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با حضور در منزل خانواده شهید علیرضا عاقلی به دلجویی و ادای احترام به این عزیزان پرداخت.

در ابتدای این دیدار مادر شهید علیرضا عاقلی به بیان نحوه شهادت فرزند خود پرداخت و گفت: شهید ساعت 19 روز جمعه هشتم مهرماه و هنگام بازگشت از محل کار در خودروی یکی از همکاران و هنگام عبور از محدوده خیابان خیام زاهدان از پشت با تیراندازی افراد ناشناس مواجه می شوند.

وی ادامه داد: بر اثر تیراندازی این افراد ناشناس، ابتدا دوست شهید زخمی می شود و با ادامه تیراندازی ها، در نهایت تیر به شهید علیرضا عاقلی اصابت کرده و منجر به شهادت ایشان می شود.

مادر شهید علیرضا عاقلی گفت: فرزند من در هیچ اجتماع یا صحنه درگیری حاضر نبوده و مشخص نیست که ضاربان با چه هدفی اقدام به تیر اندازی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: همه خانواده های شهدا خواستار رسیدگی درست به پرونده برای اجرای عدالت اسلامی هستند.

آیت الله مصطفی محامی ادامه داد: بر اساس گزارش ها شهید علیرضا عاقلی و برخی از شهدای دیگر در مکان هایی خارج از عیدگاه آن هم در ساعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی از خانواده یک شهید واقعه هشتم مهر ماه در زاهدان

دلجویی از خانواده یک شهید واقعه هشتم مهر ماه در زاهدان