مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-18اقتصادي

445 هزار هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 445 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین در قالب 639 پلاک رفع تداخل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی صبح سه شنبه در بیست و هشتمین نشست قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی که با حضور رضا افلاطونی رییس سازمان امور اراضی برگزار شده بود، افزود: تعداد پلاک های باقی مانده برای رفع تداخل اراضی کشاورزی در این استان 373 پلاک است.

وی تصریح کرد: بر اساس آماری 64 درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شده و تنها 36 درصد آن باقی مانده است.

عطایی ادامه داد: تعداد کل پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین یک هزار و 202 پلاک به مساحت 490 هزار هکتار بوده که با کسر 190 پلاک مستثنیات، یک هزار و 12 پلاک مشمول رفع تداخل خواهد بود.

این مسئول به موانع پیش روی رفع تداخل اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن برخی از پلاک ها در مناطق کوهستانی کار را برای کارشناسان و تفسیر کنندگان نقشه دشوار ساخته و روند را کمی طولانی کرده است.

عطایی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات ما در کارها وجود 150 پلاک فاقد عکس است که باید عکس های هوایی دهه 50 برای آن تأمین شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بهترین اقدام استان در راستای سرعت دادن به کار رفع تداخل الزام برگزاری قرارگاه در حوزه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

445 هزار هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شده است

445 هزار هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شده است